مطالعه و بررسی عملکرد تأثیرگذار هوش مصنوعی در رسانههای اجتماعی |
کد مقاله : 1070-CNCC-FULL |
نویسندگان |
سیده مهناز حسینی1، محمد حسین اسمعیلی درجوزی *2 1کارمند سازمان تامین اجتماعی 2کارمند سازمان پدافند غیرعامل |
چکیده مقاله |
چکیده: بررسیهای مطالعاتی در کالجها و مراکز علمی در قرن 21، نشان میدهد بهموازات رشد و توسعه فناوریهای نوین، مشکل فعلی برای رسانههای اجتماعی، کمبود "دانش" یا "مهارت" تأثیرگذار جهت ایجاد و شکلدهی کمپینها و تلاشهای رسانهای شخصی نیست، بلکه مشکل، کمبود یا ناکافی بودن "زمان" است. با وجود روشهای بسیار مختلف برای جمعآوری دادههای بیشتر از مشتریان و یا مخاطبان، این امر برای یک نفر غیرممکن است که این دادهها را جمعآوری کرده، اطلاعات را کشف کند و سپس کمپینهای بازاریابی خودکار را برای هر فرد راهاندازی نماید. بیتردید هوش مصنوعی، در چنین زمانی، راهحل اساسی این مشکل بزرگ عصر فناوری است که بر بهرهبرداری از دادههای مشتری و یادگیری ماشینی در پیادهسازی استراتژیهای بازاریابی و جذب مخاطب تأثیر میگذارد و بر روی پیشبینی حرکت بعدی مشتریان و همچنین بهبود تجربه افراد از طریق سفارشیسازی محتوا و خودکارسازی تمرکز دارد. هدف اساسی مقاله حاضر، درک و شناخت دقیق چگونگی عملکرد هوش مصنوعی در رسانههای اجتماعی برای اطمینان یافتن از حداکثر خودکارسازی بازاریابی و همچنین ایجاد جریانهای اجتماعی در بین جامعه هدف است. |
کلیدواژه ها |
اینترنت، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، هوش مصنوعی، خودکار سازی بازاریابی، بازاریابی محتوا و یادگیری ماشینی. |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |