مطالعه مسکات روزانه و تاثیر آن در تبلیغات و شبکه های اجتماعی |
کد مقاله : 1066-CNCC-FULL |
نویسندگان |
معصومه امیری * دانشجو |
چکیده مقاله |
شخصیت های داستانی که به تازگی نام مسکات را برآنها نهادهاند زمانی بس اندک است که وارد ایران شده است و خیلی سریع در حافظه بیننده جای می گیرد و وظایفی ازجمله تبلیغات، فرهنگ سازی، ارتقاء اطلاعات مخاطب و ... را دارد و به دلیل ویژگی های داستانی اش تاثیر زیادی در بیننده دارد. این مقاله نخست با تعریفی ساده از مسکات و انواع آنها و تبلیغات اینترنتی، ویژگی ها و ضرورت های مهم تبلیغات اینترنتی را فهرست وار بازگو می کند و سپس به دنبال پاسخ به این سوالات است که مسکات محصولات لبنی روزانه چه تاثیری در تبلیغاتِ شبکه های اجتماعی و جذب مخاطب دارند؟ هدف از طراحی استیکر روزانه در شبکه های اجتماعی چیست؟ آیا مسکات روزانه هویت بصری و تجاری ثابتی داشته است؟ روش تحقیق در مقاله حاضر به شیوه تحلیلی توصیفی است، بدین صورت که چگونگی موضوع و وضع موجود بررسی و به توصیف و تاثیر آن پرداخته شده است. هدف از نگارش این مقاله که از نوع بنیادی است، بررسی نقش مسکات روزانه و میزان تاثیرگذاری بیشتر آن در شبکه های اجتماعی و جلب توجه مخاطبان و حک شدن هویت تصویری آن نماد در ذهن مخاطب است، هویتی که در آن جانبخشی دیده می شود تا بتواند صاحبان تبلیغات را در خلق شخصیت تبلیغاتی ماندگار، کارآمد و ایرانی یاری دهد. |
کلیدواژه ها |
مسکات – تبلیغات – شبکه های اجتماعی – شخصیت ها – تصویر. |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |