چگونگی تربیت الگوبردار در آموزش مجازی با کاربست پیوست فرهنگی بر مبنای آموزه های قرآن
کد مقاله : 1025-CNCC-FULL
نویسندگان
اکرم رحیمی *
استادیار گروه معارف اسلامی دانشگاه پیام نورتهران ایران
چکیده مقاله
امروزه با گسترش آموزش مجازی که با پیامدهای ناآگانه ای در اندیشه و تربیت همراه است لزوم توجه به پیوست فرهنگی را می طلبد، این پژوهش با بررسی این مسئله که فرهنگ باورمندکردن الگوبردار با کاربست آموزه های قرآن جهت تربیت صحیح در آموزش مجازی چگونه است با هدف سوق دادن ذهن الگوبردار به اندیشه ی صحیح برای ایجاد تمایل درونی در رفتار متکی بر باورمندی صحیح ٍ،پژوهش حاضر با روش توصیفی -تحلیلی مبتنی بر قرآن ، توانسته رویکرد قرآن را درزیرساخت های انتقال فرهنگ در آموزش مجازی به عنوان پشتوانه محکمی در تربیت الگوبردار مطمح نظر قرار دهد و از رهیافت چنین زیرساختی به این یافته ها رسیده که با پردازش داده های حسی، شناخت ذهنی الگو بردار از دنیای بیرون، با زبان شنوایی ارتباط موثر و فعال دارد که با کمک آن می توان هیجانات و تفکر را در آموزش مجازی به طریق صحیح رسانیدو حرکت بر اساس نیاز الگو بردار و نه میل مخاطبین می تواند آموزش مجازی را در جهت رشد و ادب و کمال هدایت کند
کلیدواژه ها
آموزش مجازی ،پیوست فرهنگی،الگوبردار،قرآن،تربیت
وضعیت: پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
login